Thursday, November 11, 2010

Aku dan TaKuT

semua orang ada perasaan takut..kalau x pandai takut, ada sesuatu yg x kena la 2..ada bberapa pkara yg mmbuatku sgt takut dan tsgt takut...(hihihi)

KisaH Aku dan Takut:
 
1. AKU tak TAKUT hantu tapi aku sangat x suka tengok citer hantu...ada masa geng2 kaki muvie offer tengok citer hantu, dgn segera akan AKU tolak lamaran itu. Cerita zombie pun AKU TAKUT jugak wlpn kawan AKU sedaya upaya mbuktikan zombi itu bukan hantu tetapi mayat hidup...AKU pcya bukan AKU saje yg TAKUT..ada juga geng2 aku yg lain terutamanya Chuchan...^ ^

2. AKU sgt TAKUT bila ada org ckap dia x suka AKU...apatah lagi kalo dgn alasan yg x munasabah...AKU berusaha untuk menyayangi semua orang..bila ada org ckap dia x suka AKU..mulalah AKU diselubungi kTAKUTan...bukan apa, cuma TAKUT hati tluka dan tkilan bila org buat mcm 2...kita sayang org tp org benci kita pulak....tp xpa...^ ^

3. AKU jugak TAKUT bila ada orang cuba mmikat dan mngorat AKU. bukan bmaksud AKU jual mahal tapi AKU takut untuk kecewa..bukan senang nak puaskan hati smua pihak..Tapi kalau ada yg nak mmikat, amtlah dialukan..jgn jdi mcm AKU...TAKUT untuk dipikat dan memikat..

4. AKU sangat TAKUT kehilangan org tsyg...mama, papa, Olan, Sis....mreka adalah sebhagaian drpd hidup AKU..AKU  bsyukur krn mmiliki kluarga yg sgt mnyayangi AKU.. x dapat AKU luahkan dgn kata2..Tuhan memberkati kita smua...mmuuuuaaahh!!

5. AKU sangat TAKUT bila org marah AKU...sebabnya adala AKU x suka marah orang..xda faedah untuk kita marah2..bikin cepat tua adala...dahla darah naik..."tak mainla marah2 mcm nie no.' (versi en.nano)

6. AKU sangat TAKUT bila AKU marah. kalau boleh AKU xnak marah..dan bukan mudah untuk AKU marah....muka paling buruk adalah pd masa manusia marah..sbb 2 AKU x mok marah...lg satu, kalau AKU marah, AKU akan menangis dan mnangis....kawan aku ckap mnangis 2 bagus untuk mstabilkan hormon..bila AKU marah, sangat suka untuk AKU melihat muka manusia yg mmbuatkan AKU marah..sebab 2 aku x suka marah wlpn kena paksa marah..

bsambung......


2 comments: